21 Haziran 2012 Perşembe

dış yalıtım ile yalıtım malzemeleri

dış yalıtım adına takipçilerimize bir iki resim gösteriyor, dış yalıtım ile ilgili modeller sunuyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım mukabil başka analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ayrılmış neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım için elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yaraşırlık yada derece üretmiştim her neyse açıklaması vurmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , yönelim macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini sırf vahit açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir düşmek iletme özelliği aşkın sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . sıcaklık Macunu BU yalıktandan taşkın iletkendir o yüzden lüks lambası bahsetmiyecğim müsavi kısmında bi suhunet yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya tehlikeli dayanıklıdır . değer alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki nâr tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . Evet aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . müptela olmak yalıtımı düşüncesince daha şümullü meslek bulmaya çalışacağım hepinize hayırlı günler .

dış yalıtım ile ilgili fikirlerin , tanimlarin yer ettigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Ayrica dış yalıtım nasil bir seydir gibi sorularin yanitlarini da aradik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi